Lovisa - This is my life!

Alla inlägg den 5 februari 2009

Av Lovisa - 5 februari 2009 21:42

Oj, vad länge sen jag bloggade nu, men jag har ju inget internet än.. lånar Henkes idag!


Börjar med i lördags när vi invignings-sov i lägenheten.. Jättemysigt hade vi med smaskig champagne;) Blev dock väckta kvart över 5 av en överförfriskad granne som ville låna telefonen.. jag öppnade inte dörren...


Sen har jag varit i stockholm och uppsala om varannat.


Har hunnit med att luncha med Johanna i veckan också, det var mysigt för det var längesen.. ska ärva hennes bredband från 1a mars också.. se det är ju kalas:)


Igår var jag och Sofia på fast food mässan i Kista, fanns rätt mycket skoj att kolla på... Och var sedan en sväng på kistagalleria där jag klippte mig..


Nu sätts mina matlagningskunskaper verkligen på prov också.. och de är inte så stora.. men skinksås och köttfärssås har det blivit. och idag blev det scones..


Imorgon ska tvättmaskinen funka också så jag kan få lite rena kläder.. Det är ju alltid trevligt..


Har köpt krokar till badrummet (vill du hjälpa mig med dom papputa?)


Jobb igen imorgon, och hela helgen och måndag.. sen är jag ledig på tisdag.. då fyller jag år!!!! 22 låter SÅÅÅ vuxet..hihi


Hörs.. med hopp om lite mer regelbundna uppdateringar!

Presentation

Omröstning

Har du testat någon Bärsele?
 Nej, men jag vill
 Ja, Babybjörns
 Ja, någon annan
 Nej och vill inte

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Me

                     

   

 

       

 

   


Ovido - Quiz & Flashcards