Lovisa - This is my life!

Alla inlägg den 15 februari 2009

Av Lovisa - 15 februari 2009 19:31



HUR JÄVLA SVÅRT KAN DET VARA ATT ANVÄNDA EN KONSERVÖPPNARE?

Av Lovisa - 15 februari 2009 18:59


Haha, insåg precis att jag ser naken ut på kortet här under..

Men det är jag inte, JAG LOVAR!

Av Lovisa - 15 februari 2009 17:09

Av Lovisa - 15 februari 2009 17:08

Av Lovisa - 15 februari 2009 16:39

I fredags hade jag inflyttningsfest/kalas för min kära vänner.. Även mitt första tillfälle att visa upp Henke;) Du skötte dig exemplariskt älskling!! Fick massa fina presenter, det gillar jag=) Tack så mycket.. De flesta "flickorna" kom.. Inte de som var sjuka, eller inte i Uppsala.. Jojjo och Annis, Dawid, Sandra o Jenny från jobbet.. Jag hade verkligen jätteroligt. Fick ett spel av Johanna som vi lekte lite med på kvällen..Massa intressanta/pinsamma frågor. Som till exempel "Vem i rummet tycker du har fulast kläder på dig?" och "Vilken är din hemligaste sexfantasi?" Sen när kvällen blev lite senare, och framförallt blötare så hittade vi på nya, egna frågor som tillsist blev betydligt värre! De sista gästerna försvann vid 02, och då hade några redan dragit vidare ut på krogen..


Sen i lördags var det alla hjärtans dag. Min mysigaste alla hjärtans dag någonsin. Jag hade fått biljetter till en musikal, så vi var och såg "High school musical" på Göta Lejon. Den var kanon bra! Sen flyttade gick vi och åt lunch/middag på en pastarestaurang vid Stureplan, man fick kolla på när dom gjorde pastasåsen medans man väntade.. Smarrigt var det. Sen åkte vi hem och låg i sängen och mös hela kvällen från 16.. Film och prat och livet och framtiden;) och VÄLDIGT mycket om mormors dröm!


Vaknade vid 9 imorse och då åt vi frukost i sängen. Sen åkte vi mot Uppsala, för idag var det dags för släkten att komma på inflyttningskalas.

Så farmor&farfar, mormor&morfar(väldigt imponerad av att mormor lyckades ta sig upp&ner för trappan, Gittan och så Nina, Elle & Fia från Sundsvall. Fick massa fina paket idag också, Tack så mycket.


Och så fick jag ett till paket av familjen idag, en turkos kudde från Indiska som jag spanat på lääänge. Skit snygg blev den i soffan!


Nu vänar jag på att Henke ska komma hem från jobbet ca 19.30 då ska jag laga ravioli, inte så svårt, men GOTT!

Presentation

Omröstning

Har du testat någon Bärsele?
 Nej, men jag vill
 Ja, Babybjörns
 Ja, någon annan
 Nej och vill inte

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Me

                     

   

 

       

 

   


Ovido - Quiz & Flashcards