Lovisa - This is my life!

Alla inlägg den 11 februari 2009

Av Lovisa - 11 februari 2009 09:28

Tack Älskling, du gjorde min dag igår till den bästa någonsin;) Älskar dig massor!!


Och tack för alla grattis sms, och AnnaPanna tack för lunchen och paketen, hoppas du mår tipptopp idag:)


Fick massa fina kort i brevlådan också, i min nya brevlåda;) Farmor&Farfar, Gittan och Kusinerna Ericsson;) tackar!


Jag lyckades med maten igår, det blev till och med gott, och kakan gick kanon.. baka kan jag, det är matlagningen som är problemet.. Fick jättefina vitvinsglas av Henkes föräldrar.. TACK!


Av mor&far fick jag micro, prenumeration på tidning(bamse ;) väldigt vuxet, I KNOW!), bakbord/skärbräda, 2 dukar och en hushållspapperhållare tackar!!

Nu ser jag fram emot fredag när kompisarna kommer hit, och söndag när släkten kommer..(Faster-Nina mitt löfte om champagne står kvar)


Men mest av allt längtar jag till lördag-Alla hjärtans dag, det kommer bli helt underbart;)


Nu ska jag tvätta.. JIPPIE!!


Kram- C YA



Presentation

Omröstning

Har du testat någon Bärsele?
 Nej, men jag vill
 Ja, Babybjörns
 Ja, någon annan
 Nej och vill inte

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Me

                     

   

 

       

 

   


Ovido - Quiz & Flashcards