Lovisa - This is my life!

Alla inlägg under augusti 2010

Av Lovisa - 3 augusti 2010 18:36


För jag har hittat den här att dregla över..

  

Av Lovisa - 3 augusti 2010 08:42

 

Magsjuk - inte haft en rolig natt

Av Lovisa - 2 augusti 2010 19:18

Har precis ätit kebab i Mjölby nu, har 23 mil kvar hem till Stockholm. Det var sjukligt längesen jag sov i min egen säng, så det ska bli riktigt skönt!


Vi var på Liseberg igår, och det var riktigt mysigt. Tur med vädret hade vi också, varmt och skönt. Liseberg har ju 2 vattenattraktioner, och först åkte vi Flumeride, jag blev lite nerstänkt, men fötterna blev värst.. Sen skulle vi åka Kållorado också, då fick jag åka genom ett VATTENFALL! Jag blev HEEEELT dyngsur, tur att jag hade tunna shorts, så dom torkade fort, men skorna var fasiken blöta hela kvällen. Liseberg hade roliga bergochdalbanor också. Balder, deras bana i trä var sjuk.. Man åkte så fort att man inte ens hann skrika.. Haha..


Idag var vi på stan och gick bland annat Avenyn innan vi satte oss i bilen hem.. Och nu har jag shoppförbud.. Måste ju börja spara lite pengar till bröllop :)


Har blivit MYCKET shopping på sistone.. Bland annat..:

*Lacoste gummistövlar

*Lacoste tygsneakers-högskaftade

*Flip-Flops

*Gympadojjor

*GANT-keps

*GANT-långärmad piké

*Rosa sommarklänning

*Jeans klänning

*Tommy Hilfigher långärmad t-shirt..


Ojj.. det lät mycket, och jag har nog glömt något...


Men nu ska jag lägga av med hetsshoppingen ;)

Presentation

Omröstning

Har du testat någon Bärsele?
 Nej, men jag vill
 Ja, Babybjörns
 Ja, någon annan
 Nej och vill inte

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10 11 12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28 29
30
31
<<< Augusti 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Me

                     

   

 

       

 

   


Ovido - Quiz & Flashcards