Lovisa - This is my life!

Alla inlägg den 2 januari 2010

Av Lovisa - 2 januari 2010 20:54

Det dracks alldelles lagom mycket vin=) Om det nu finns något lagom?

 

  

Så här fin var Henke i sin snorguldiga (?) fluga

 

  

Peek-a-boo

 

    

 

 Det var sjukligt kallt på natten.. På med mössa, vantar, dubbla tjocktröjor, dunjacka och thermosbyxor=)

Av Lovisa - 2 januari 2010 12:56

Vi ska allafall griljera en i eftermiddag, allt var så körigt innan jul så vi hann inte.. så idag ska det ske.. sen blir det skinkmacka för hela slanten i några veckor=)


Jag försöker plugga lite, men jag har undertiden kollast film och rensat ur korgarna i badrummet, så nu har jag en FÖN/PLATTÅNG korg med hårprodukter. Kalas bra. nu när jag måste fixa håret varje dag för att kunna gå ut genom dörren. Mamma har ärvt min gamla plattång, och hon verkar gilla den.. hon har redan bränt sig på den, men det hör väl till..


Städas ska det göra här hemma i eftermiddag också.. Rensa i lite lådor och framför allt dammsuga.. det är AKUT! Till middag ska det bli fransk tomatpaj.. den är så sjukligt god!!


Henke kommer vid 14, då ska vi åka och handla.. BARA NYTTIGA SAKER NU! Det får vara nog med godis nu.. VERKLIGEN!

Presentation

Omröstning

Har du testat någon Bärsele?
 Nej, men jag vill
 Ja, Babybjörns
 Ja, någon annan
 Nej och vill inte

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4 5
6
7 8
9
10
11 12 13 14 15 16 17
18
19 20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Me

                     

   

 

       

 

   


Ovido - Quiz & Flashcards