Lovisa - This is my life!

Alla inlägg den 17 januari 2010

Av Lovisa - 17 januari 2010 21:41

och bra var ju det, för då fick jag ett poäng till...


Vi har TOK-städat idag! Det ser mycket bättre ut nu, men lite grejer på golvet kvar.. Men Jul-sakerna är äntligen borta.


Jag har även börjt läsa i ekonomistyrningsböckerna som jag hämtade ut i eftermiddags.. Har aldrig varit ute i såhär godtid.. men det känns redan som jag ligger efter med tanke på hur mycket jag kommer missa nästa vecka!


Har även fått en smaskig uppdatering om helgens partande som jag missade på grund av spyan..


Nu ska vi kolla på "How I met your mother" med min prins, och sedan bums i säng:)

Av Lovisa - 17 januari 2010 09:38

1. Jag klarade tentan med det var på håret.. Fick 6 poäng, och godkännt var 5 poäng.. Men det känns alla fall skönt att ha gjort en första termin på SU, utan 1 enda omtenta.. 30 HP ÄR NU MINA!


2. KRÄKAS!!! Jag hatar det verkligen.. Hoppas inte det är vinterkräkis, smittar väl som 17 och håller i sig länge.. Men jag är hemma från jobbet idag, så hoppas jag att jag kan gå på föreläsningarna imorgon när vi börjar med Ekonomistyrning.. Missar ju redan 5 föreläsningar nästa vecka när vi är i alperna.


Ska bara ta det lugnt idag, kanske hinner vi äntligen ta bort julsakerna.. Nu får det vara nog!

Presentation

Omröstning

Har du testat någon Bärsele?
 Nej, men jag vill
 Ja, Babybjörns
 Ja, någon annan
 Nej och vill inte

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4 5
6
7 8
9
10
11 12 13 14 15 16 17
18
19 20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Me

                     

   

 

       

 

   


Ovido - Quiz & Flashcards