Lovisa - This is my life!

Alla inlägg den 3 januari 2010

Av Lovisa - 3 januari 2010 17:47

Jag hittade ett par ASHETA svarta brallor på Tommy Hilfiger också, men de fanns inte i min längd.. 32 var liiite för korta, och det är ju inte jättehett. Men det blev lite annat istället..


Från Tommy Hilfiger: Jeans och piké  


Och från Björn Borg kom följande

    


Av Lovisa - 3 januari 2010 10:12

Ska träffa Anna där vid 1.. För lite lunch och shopping. Henke har beordrat mig att köpa nya mjukisbrallor om jag hittar några bra.. för jag har nu på mig ett par som är helt fläckiga av färg sedan i sommras.


Skulle jag få bestämma så skulle jag hitta ett par svarta kostymbyxor också. JA TACK!


Nu ska jag passa på att läsa lite mer kalkylering innan jag åker..


Och förresten.. vi hade klockan på 07 imorse, för att gå på smygstart på MQ rean i Täby, men vi dissade den och ställde om klockan till 9.. såå skönt.. svänger kanske förbi Fältis och kollar in MQ rean innan jag åker och träffar Anna..

Presentation

Omröstning

Har du testat någon Bärsele?
 Nej, men jag vill
 Ja, Babybjörns
 Ja, någon annan
 Nej och vill inte

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4 5
6
7 8
9
10
11 12 13 14 15 16 17
18
19 20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Me

                     

   

 

       

 

   


Ovido - Quiz & Flashcards