Lovisa - This is my life!

Alla inlägg den 1 maj 2010

Av Lovisa - 1 maj 2010 18:07

Min Valborg blev inte direkt som planerat. Jag fick jobba istället för att dricka alkohol i ekonomikum.. Men det gick väl bra. Får satsa på nästa år istället och allra helst med Henke vid min sida. Åt middag i Vreta igår och hade allmänt trevligt och drack vin och cider. Men jag vaknade inte bakis som planerat, och det var ju skönt =)Idag blev det plugg på morgonen, sen kom kusinerna hit och då umgicks vi lite. Jag, Ludvig, Elin och Fia spelade monopol. Jag och Elle sög verkligen. Men Fia hade typ alla pengar i hela spelet.. Sen åkte dom hem och då var det mer plugg.. Har varit hyfsat duktig idag, men skulle kunnat hinna mer, men nu bli det inte så. Får sitta imorgon också. Henke kommer väl hit till Vreta vid ca halv 8, då ska vi äta fruktsallad. Imorrn bär det av hem till Gärdet igen, men vet inte riktigt när. Vi får väl se..

Presentation

Omröstning

Har du testat någon Bärsele?
 Nej, men jag vill
 Ja, Babybjörns
 Ja, någon annan
 Nej och vill inte

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24 25 26 27 28 29
30
31
<<< Maj 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Me

                     

   

 

       

 

   


Ovido - Quiz & Flashcards