Lovisa - This is my life!

Alla inlägg den 27 maj 2010

Av Lovisa - 27 maj 2010 22:03

Åt middag på Ragusa, kvarterskrogen som vi hängde på när vi bodde på mistelgatan. Jag åt tzatsiki och souvlaki, Henke och Annis år Pikilia, någon sorts blandtallrik :) Länge sen jag träffade Annis nu, vi har försökt få ihop det ett tag, men då blev jag sjuk och tog mig inte långt alls.


Åkte sen till Vreta för ett glas vin och så fick mamma sina morsdagspresenter av mig och Ludde. Hon fick te som hette "världens bästa mamma" och en sån här ute lykta (den svarta).

  

Av Lovisa - 27 maj 2010 13:37

Sköt att det är över, jag brukar aldrig vara nervös för att redovisa muntligt, men vi har heller aldrig fått betyg på det vi gjort innan (förutom godkänd eller icke godkänd, men nu får vi hela betygsskalan A-E och det påverkar slutbetyget). Men det är ju inte jättekul att redovisa när några kursare sitter och småflinar åt allt man säger.. och läraren ser jättesur ut..

Av Lovisa - 27 maj 2010 08:40

Officiellt alltså, för vi har packat in i bilen. Henke åkte precis till jobbet. I eftermiddag ska vi mot Uppsala. Först käka middag med Annis, sen till Vreta för att sova.


Jag har skola 12-16. Redovisning av vårat grupparbete. Hoppas seminarieläraren blir nöjd med det. Högt betyg tack!


Imorrn klockan 11 drar vi mot Sundsvall. Lunch är planerad i Söderhamn :) Är framme vid ca 15.00


Nu ska jag läsa ut boken som jag inte läste ut igår :S

Presentation

Omröstning

Har du testat någon Bärsele?
 Nej, men jag vill
 Ja, Babybjörns
 Ja, någon annan
 Nej och vill inte

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24 25 26 27 28 29
30
31
<<< Maj 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Me

                     

   

 

       

 

   


Ovido - Quiz & Flashcards