Lovisa - This is my life!

Alla inlägg den 29 maj 2010

Av Lovisa - 29 maj 2010 16:18

Det var längesen jag och prinsen hade en hel shoppingdag för oss själva. Mysigt att gå och strosa på stan. Men det var riktigt kallt imorse när vi kom till Sundsvalls City, men vi tog en sväng med Emma på stan och shoppade bland annat spraysolkräm till sommarn (det var 25% rabatt, och vi skulle ju ändå behöva köpa det någon gång), vi tog en fika också, vaniljbulle cola och macciato. Sen åkte vi ut till Birsta. Och Birsta McDrive hade det finaste ballongvalet jag NÅGONSIN sett.. 4 färger snurrade runt varandra! Henke köpte 2 par jeans och ett skärp på JC. Det var såååå behövligt, för dom enda jeansen han har börjar det gå hål i =). Jag köpte en röd kjol på PEAK! Den var dyr men så sjukt snygg så Henke tyckte att jag skulle köpa den i alla fll.. Så då blev det så och Henke köpte en PEAK keps. Lunchen intogs på Tacobar.. Nu är vi på Alnön och jag ska skriva lite på min uppsats innan vi åker till dom andra kusinerna för middag..

Presentation

Omröstning

Har du testat någon Bärsele?
 Nej, men jag vill
 Ja, Babybjörns
 Ja, någon annan
 Nej och vill inte

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24 25 26 27 28 29
30
31
<<< Maj 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Me

                     

   

 

       

 

   


Ovido - Quiz & Flashcards