Lovisa - This is my life!

Alla inlägg den 1 juni 2010

Av Lovisa - 1 juni 2010 22:28

Ska försöka få upp en bild imorgon.. Henke skulle fota när han kom hem, men då var det middag, och Älsklingen hade hämtat ut sin nya telefon, en HTC Desire.. =) Sen blev det en prommis hem till svärföräldrarna för lite prat och hämtning av bilnyckel.. Ska jobba lite imorrn, hjälpa Adde med lite administrativa grejer.. det passar mig perfekt.. Nu ska jag bara göra en till opponering innan och ska nanna :)

Av Lovisa - 1 juni 2010 17:34

Men det är inte så lätt när man opponerar på uppsatser, och man fattar inte riktigt hur författaren tänkt. Konstruktiv feedback var det som gällde, men om det inte finns något bra då?

Av Lovisa - 1 juni 2010 09:03

12.10 har jag klipptid.. ska bli slingad också. Hoppas på det bästa, men det kan inte gärna bli värre en risbusken det är nu.. KA-TA-STROF..


Ska läsa igenom min uppsats innan  och lämna in den.. Är hyfsat nöjd i alla fall, så klart den kunde bli bättre, men nu får det vara nog.. Efter klippningen blir det till att åka hem igen för att opponera på 5 andra uppsatser..


Just det.. ska lämna tillbaka min kavaj också.. jag kände mig som en tant i den, och det är ju aldrig bra..

Presentation

Omröstning

Har du testat någon Bärsele?
 Nej, men jag vill
 Ja, Babybjörns
 Ja, någon annan
 Nej och vill inte

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26 27
28
29
30
<<< Juni 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Me

                     

   

 

       

 

   


Ovido - Quiz & Flashcards