Lovisa - This is my life!

Alla inlägg den 6 juni 2010

Av Lovisa - 6 juni 2010 12:21

Rasistisk rubrik? Det tycker INTE jag. Visste ni att i vissa skolar får man inte längre sjunga nationalsången på skolavslutningarna för den anses vara för rasistisk?!? Vi bor ju i Sverige.. så det ska väl inte vara något konstigt!


Vi kunde väl inte önskat oss ett finare väder på nationaldagen och om 1 h ska jag och mamma sätta oss i bilen och åka mot Arlanda och barcelona =) ÄNTLIGEN!


Men jag kommer sakna min drömprins, han är på jobbet nu, men vi hade mysmorgon innan han åkte i morse.. Massa pussar och kramar.


Har suttit ute i solen och pratat med farmor och farfar en stund, medans mamma och pappa var och köpte ny soffa. Deras "gamla" (3, 5 år från IKEA) hade tappat formen och IKEA har tydligen 10(!) års garanti, så dom fick ALLA pengar tillbaka. Det 'r bra service tycker jag. Det blev en snygg 3 sits i beiget, lite grövre tyg. Och det är en 2sits beställd, och sen ska det eventuellt bli en fotölj också!

Presentation

Omröstning

Har du testat någon Bärsele?
 Nej, men jag vill
 Ja, Babybjörns
 Ja, någon annan
 Nej och vill inte

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26 27
28
29
30
<<< Juni 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Me

                     

   

 

       

 

   


Ovido - Quiz & Flashcards