Lovisa - This is my life!

Alla inlägg den 16 juni 2010

Av Lovisa - 16 juni 2010 20:40

Fredag är planerad och klar =)

Anna & Filip kommer hit 18.30 Vi fixar käk och dom tar med snacks/efterrätt.. Undrar vad det blir? ;) Det ska bli himla mysigt faktiskt, det var längesen vi sågs.. Jag hoppas kunna övertala dom om midsommar också.. Funderingen om mat är inte helt klar än, men det lutar åt helstekt fläskytterfilé med färskpotatis, bea och tzatsiki till det.. Nu blir jag hungrig bara av att tänka på det..


På lördag har jag bokat min Makeup Store-kurs.. 1 timmes sminkning och sen får mn välja smink för 500:- när man är klar:) Julklapp från Henke och nu ska det äntligen bli av.. Längtar efter lite nytt spännande smink. Sen på kvällen ska jag på tjejmiddag hos Lisa (svägerska) Och sen blir det utgång..  Hmm Undrar vad jag ska ha på mig? Vågar man ha öppna typ gladiatorssandaler på krogen? Med tanke på krossat glas och så..???

Av Lovisa - 16 juni 2010 18:22

Ska prova jobba i ett par andra skor imorrn, ifall det är skorna+hårt golv som dödar mina höfter.. Hoppas det, jag hade svårt att sova inatt också. Men det känns helt okej nu!


Henke är påväg hem, och då ska vi äta pannkaka =)

Presentation

Omröstning

Har du testat någon Bärsele?
 Nej, men jag vill
 Ja, Babybjörns
 Ja, någon annan
 Nej och vill inte

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26 27
28
29
30
<<< Juni 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Me

                     

   

 

       

 

   


Ovido - Quiz & Flashcards