Lovisa - This is my life!

Alla inlägg den 3 april 2011

Av Lovisa - 3 april 2011 19:57

Hämtade Anna strax efter 10 imorse, och åkte först och lämnade av Henke på jobbet, han åkte senare till Alperna i eftermiddags.


Sen bagav vi oss mot Täby Centrum. Var där strax efter 11 och då började letandet, efter skor.. till oss båda till bröllopet. Mina som jag visade innan är tillbaka lämnade och nu inköpta ett par ballerina i skinn från Vagabond. Sjukligt sköna, vita. Perfekta! Inga till Anna dock, fanns inte mycket att välja mellan, alla skoaffärer hade ju typ likadana skor...


Blev också en "klister BH" att ha under klänningen, Underkläder till bröllopet, solbrillor från MQ, "hålla in strumpbyxor", En hålla in magen grej (ska testa vad jag ska ha under klänningen)


Provade också en så himla snygg jacka på G-star, svart vårjacka, men jacka behöver jag inte (hör både Henkes och Mammas röst i huvudet) och på samma affär en kofta, svart och vit randig, jag kan fortfarande ångra att jag inte köpte den, men den var ju sjukt dyr.. 1000kr.. miljonär tack!


Mina skor köptes förresten på Kista, för de som jag prövade på täby var testskon uttänjd, så jag ville ha ett nytt par :)


Efter all shopping blev det middag hos Anna och Filip.. Chevrémackor och fruktsallad.. MUMS..


Är nu sjukligt trött, och har sjukligt ont i ryggen, känns som om den ska gå av :( Ska spendera resten av kvällen i soffan med datorn, och sen i sängen med en bok!)

Presentation

Omröstning

Har du testat någon Bärsele?
 Nej, men jag vill
 Ja, Babybjörns
 Ja, någon annan
 Nej och vill inte

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7
8
9 10
11
12 13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Me

                     

   

 

       

 

   


Ovido - Quiz & Flashcards