Lovisa - This is my life!

Alla inlägg den 9 april 2011

Av Lovisa - 9 april 2011 23:30

I fredags efter jobbet åkte jag till Lena. Carro var hemma över helgen frå Amsterdam där hon pluggar, så jag, Lena, Madde och Carro passade på att ses. Massa mys, massa vin och massa skratt!


Åkte hem rätt tidigt, skulle ta 22.11 tåget, men när jag väl sitter på tåget så ropar de ut att det är inställt.. Jippie, nerblåst spårledning..

Så som tur var gick det ett tåg 22.16 som alla på tåget SPRANG till, tur att jag fick sittplats.. Haha. Men det gick sakta och stannade för många mötande tåg, men tillsist kom jag hem i alla fall. Och prinsen hämtade mig på stationen så jag slapp gå hem den "långa" biten i mörkret :) Han är bra att ha han :)

Av Lovisa - 9 april 2011 23:25

Enda anledningen till att det blir tummen ner var att det aldrig blev av.. Hela dagen gick åt skogen.. Läs själv här:


Henke skulle hämta mig halv 5 för att vi skulle hinna, gästerna skulle komma halv 6..

MEN.. Någon körde ner Driveportalen (den där portalen man kör igen med maxhöjd skylt ni vet) på Arlandastad, datorn kraschade på en restaurang, en flaggstång blåste ner och halva Åkersberga var blev strömlöst= alla vill käka på McDonald's.. Så Henke kom hem halv 9, och Adde åkte direkt hem för han skulle vara på jobbet runt 4 i fredags. Men jag och Annis pratade ihop oss lite, och nu ska vi göra ett nytt försök på torsdag.. Håller alla tummar :)

Presentation

Omröstning

Har du testat någon Bärsele?
 Nej, men jag vill
 Ja, Babybjörns
 Ja, någon annan
 Nej och vill inte

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7
8
9 10
11
12 13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Me

                     

   

 

       

 

   


Ovido - Quiz & Flashcards