Lovisa - This is my life!

Alla inlägg den 6 oktober 2012

Av Lovisa - 6 oktober 2012 09:34

Igår blev det långt fredagsmys i vreta. Kom dit redan vid lunch och käkade lite, sen stannde jag hela kvällen. Grannarna kom på afterwork plockmat och sen kom Henke nån gång efter 7 och fick lite mat också. Jag fick lite 5åringsmys och lite bebismys. Lek med briotåg hanns med också. Lilla-marodören Leo var inte poppis hos storasyster när han skulle vara med och bygga men det gick bra! Kollade klart på doobidoo och sen lite på x-factor innan vi åkte hem och la oss.


Henke var tvungen att jobba idag så det blir inget 4 års kalas, men vi träffar Henkes släkt imorrn så vi firar lill-prinsessan då. Jag hittade alla fall present igår!  


Supersöt spetsklänning! och så strumpbyxor till. Hon kommer vara såå fin :)


Sen ikväll blit det middag i vreta ikväll igen, men den här gången blir det med Henkes föräldrar. MYS!


Ska ta med badkläder idag, för det glömde vi igår, så kan henke också få inviga bubblet :)


Så här skönt hade mamma det härom dagen!!  



Presentation

Omröstning

Har du testat någon Bärsele?
 Nej, men jag vill
 Ja, Babybjörns
 Ja, någon annan
 Nej och vill inte

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16
17
18
19
20 21
22 23 24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Oktober 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Me

                     

   

 

       

 

   


Ovido - Quiz & Flashcards