Lovisa - This is my life!

Alla inlägg den 12 oktober 2012

Av Lovisa - 12 oktober 2012 12:29

2 dagar kvar till beräknat datum och bebis visar ingen lust på att komma ut alls idag :( Kusin Emma vill ju ha det i födelsedagspresent, men det kan bli lite svårt när det bara är 11,5h kvar på det här dygnet.. Jag kommer säkert gå över tiden 2 veckor nu bara för att jag är så otålig, men senast 29 har vi bebis ute alla fall (längre får man inte gå över tiden)


Ska åka med Mammisen ut till Vreta nu, för lite bubbelbad och middag ikväll. Henke kommer efter jobbet. Jag tänker att ju mer man planerar desto troligare är det väl att bebis kommer så man inte kan fullfölja sina planer.


Imorrn skulle Henke vara ledig så det ska bli mys och på söndag tänkte jag kolla in rackartyg outlet som tydligen har öppnat här i stan :) De har säkert massa roliga saker som man inte borde köpa. Måndag är det dags för besök hos barnmorskan igen, men jag hoppades ju på att slippa det, men känns som om det kommer bli besök ändå. Lyssna på hjärtat en sista gång innan bebis kommer, mäta gigantiska magen och ta blodtryck. Förra gången hon skulle mäta magen trodde jag att jag skulle kissa på mig och sen kom jag knappt upp från britsen. Jag fick rulla av, och vi skojade om att man skulle ha en sån där handtag hängande från taket som finns på sjukhus. Det var väl inget att skojja om, det var väl en ypperlig idé!


Ska ta och kolla runt lite på BVC-er också. Är lite sugen på att välja Pelle Svanslös BVC som ska öppna i Hjärtats lokaler. Skönt att ha så nära, bara 5-7 minuter prommis hemmifrån!

Presentation

Omröstning

Har du testat någon Bärsele?
 Nej, men jag vill
 Ja, Babybjörns
 Ja, någon annan
 Nej och vill inte

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16
17
18
19
20 21
22 23 24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Oktober 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Me

                     

   

 

       

 

   


Ovido - Quiz & Flashcards