Lovisa - This is my life!

Alla inlägg under juli 2010

Av Lovisa - 14 juli 2010 22:13

Kusinerna kom på fikabesök när dom kom fram till Stockholm nu ikväll.. Mysigt=)


Glass och jordgubbar blev det och så en snabbtitt på lägenheten, dom verkade positiva till den. Dom är välkomna snart igen om dom vill..


Nu ska vi plocka undan och sen nattinatti,..


Håll tummarna för en sval natt

Av Lovisa - 14 juli 2010 08:22

Jag, Henke och Anna lagade middag till mina päron som hade bröllopsag igår.


Det blev:

Förätt-tomatpaj

Varmrätt-grillad flintastek med våffelpotatisar och sallad, bea och vitlök/parmesan sås

Efterrätt-jordgubbar och smultron med kesella


Det blev smarrigt och alla blev supermätta!


Jag och Anna hann med ett dopp innan badade i typ en kvart och det var VARMT!

Av Lovisa - 12 juli 2010 20:57

Man kan undra hur killen i supersize me lyckades?!? Jag har gått ner drygt 2 kilo sen jag började jobba heltid igen.. Dieten består av BARA McDonald's mat =)

Av Lovisa - 11 juli 2010 17:09

Melissa ska hjälpa mig att sova gott inatt..


Melissa är nämligen en fläkt på stativ..


Hello sval luft. Goodbye svett..

Av Lovisa - 10 juli 2010 20:39

Har superont i kroppen efter träning idag. Magen och ryggen framför allt!


Cupcakesen är uttagna ur ugnen, ska dekoreras snart när dom har svalnat.. Men det blir inte fotbollar som jag hade tänkt för det fanns inte svart färg.. Det blir glasyr+S/H och jordgubbskulor :)


För övrigt är det ca 400gradet i lägenheten för tillfället och att ugnen var på gjorde ju inte saken bättre..


Vi får se om det blir bilder på bakverken sen kanske :)

Av Lovisa - 8 juli 2010 17:36

Ska och käka middag på en restaurang en bit bort. Jag, Henke, Ludde och Pappa. jag har befunnit mig på bryggan idag och myst. Dawid och Sandra kom och hälsade på en stund :) Inget bad för mig men Dawid badade. Henke är i duschen nu, direkt när han kommer ut ska vi åka.. Bra för jag är lite hungrig :)

Av Lovisa - 7 juli 2010 08:44

När personen i flygsätet bredvid dig irriterar dig:

1. Ta fram din laptop...

2. Öppna laptopen sakta...

3. Slå på den...

4. Var helt säker på att grannen följer med på vad du gör...

5. Öppna en webbläsare, typ Firefox, Internet Explorer...

6. Stäng ögonen ett par minuter och titta upp mot himlen, lyft
gärna händerna en aning...

7. Ta ett djupt andetag och öppna följande adress:
http://www.myit-media.de/the_end.html

Presentation

Omröstning

Har du testat någon Bärsele?
 Nej, men jag vill
 Ja, Babybjörns
 Ja, någon annan
 Nej och vill inte

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3 4
5
6 7 8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Juli 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Me

                     

   

 

       

 

   


Ovido - Quiz & Flashcards