Lovisa - This is my life!

Alla inlägg under juli 2010

Av Lovisa - 7 juli 2010 08:22

Ska bara jobba 10-19 idag först! Sen är jag ledig torsdag och fredag. Ska åka till Uppsala idag efter jobbet, sen hoppas jag att Annis vill komma och bada med mig på torsdag:) Smsade henne nyss och frågade.


Ska se till att packa lite nu, ska ju vara borta ända till lördagkväll efter jobbet.

Av Lovisa - 6 juli 2010 21:15

Skit mailet var fel! Mitt betyg är satt och klart. Jag får ett B! Och är sjukt nöjd med det. Så det så.


Imorrn blir det Uppsala efter jobb 10-19... Längtar

Av Lovisa - 6 juli 2010 09:27

Igår fick jag ett mail från student expeditionen..


Med ett meddelande om att jag fått REST!!! Och att jag skulle kontakta läraren för mer information.. Jag fattar inte hur svårt det ska vara!!!!!!!!! Jag har gjort alla uppgifter (en var en gruppuppgift, och dom andra i min grupp har blivit godkända) Och uppsatsen borde ju inte vara underkänd iallafall, så dålig var den FAKTISKT INTE!


Nu har jag mailat ett PANIKmail till läraren och hoppas på ett svar att det helt enkelt har blivit något fel.. För det här suger just nu!

Av Lovisa - 4 juli 2010 17:43

Bryggan har intagits från 10 imorse till nu.. Solat massor och badat lite :) Åkt ring efter båten och jag skrek, med skräckblandat fötjusning. Egentligen var jag nog livrädd nu när jag tänker efter.


Ska äta lamm-racks ikväll.. Imorrn tar vi 7 färjan mot jobbet.. VILKEN KANON HELG!

Av Lovisa - 3 juli 2010 22:19

Har jag druckit för lite idag måntro? Solsting?

Av Lovisa - 3 juli 2010 16:00

Årets första dopp är avklarad.. har väl badat en tre gånger alla fall. På det har jag åkt wakeboard också, men det var i våtdräkt, för jag trodde inte att min bikini skulle sitta kvar    Det gick ganska bra, kom upp på första försöket, men Erik(som körde) drog på som fan, så jag vurpade.. men jag skällde lite på honom och satte en maxgräns på 15knop, och då gick det bra!


Det har varit en kanondag, på en brygga i skärgården och ca 30 gradet varmt. Livet är inte jobbigt ibland. Nu har vi gått in, pojkarna ska kolla på fotbollen. och tyskland gjorde precis 1-0. Jag ska vara sällskapsdam och sitta här med min dator, min cola och min bok, kanske med min lakrits också.

Av Lovisa - 1 juli 2010 07:08

Sover nästan, men jag måste åka till jobbet nu. Hög musik i bilen så kanske jag vaknar..


Ikväll blir det bio med Madde och Lena =)

Presentation

Omröstning

Har du testat någon Bärsele?
 Nej, men jag vill
 Ja, Babybjörns
 Ja, någon annan
 Nej och vill inte

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3 4
5
6 7 8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Juli 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Me

                     

   

 

       

 

   


Ovido - Quiz & Flashcards