Lovisa - This is my life!

Alla inlägg den 9 januari 2012

Av Lovisa - 9 januari 2012 23:32

Henrik börjar varje dag här nere med en rejäl frukost. Han avslutar sedan varje dag med att bestämma vad han ska äta till frukost dagen efter. Det brukar låta såhär: hmm.. "Pannkaka, våffla, french toast, bacon, omelette, grillmacka, frukt, manchego, friterad ost, färsk pressad melon eller annanas juice, thé. Har jag glömt något?"


Vi äter sjukt mycket pizza. Finns en poolbar/snackbar som är öppet dygnet runt, men de har pizza 12-18. Och den är såå god,alla möjliga sorter. Jag äter såklart med ost, ost och skina, eller ost och pepperoni. Men Henke äter allt. En var med ost och majs.. jag dissade kombinationen, men Henke tyckte den var god. Smakade majskolv sa han, men vem vill ha majskolv på pizza?


Ikväll blir det italienskt igen. Den är lätt bäst av temarestaurangerna. Vi provade Steakhouset igår och den kommer 2a. Den japanska vill H prova, men jag är lite skeptisk ;)


Idag har vi tillbringat många timmar på standen. Tog en kajaktur, alla motorfria vattensporter ingår, så vi tänkte prova segla katamaran också innan vi åker hem.


2 dagar kvar i paradiset nu innan vi beger oss till nästa äventyr i L.A


Presentation

Omröstning

Har du testat någon Bärsele?
 Nej, men jag vill
 Ja, Babybjörns
 Ja, någon annan
 Nej och vill inte

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4 5 6
7
8
9 10 11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Januari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Me

                     

   

 

       

 

   


Ovido - Quiz & Flashcards