Lovisa - This is my life!

Alla inlägg den 13 januari 2012

Av Lovisa - 13 januari 2012 17:11

Idag ska vi till Universal! Spännande!!


Sov frukansvärt gott, men kallt var det när jag vaknade (20i5 första gången)


Duschade precis, och i badrummet var det enligt mig "monkeycold", och enligt Henke var rummet utanför badrummet, som har ett handfat och klädhängare, "male-piggy cold"


Nu är ACn på på HEAT och det ska bli 25 grader här idag, så det lär inte gå någon nöd på oss :)


Dags att hitta en donk till frulle!

Av Lovisa - 13 januari 2012 02:38

Allt bagage är med. Inget spring mellan flygen, det känns som om vi börjar bli vana.


Hämtade bilen på LAX, Nissan Almera, tror jag. Henke hoppades på en cheva, men det blev inte så.. Vi bor lite utanför LA, men det tog ett bra tag att köra med all trafk.. Körde vi mellan 4 och halv 6, och det är väl västa tiden antar jag.


Nu ska vi ut och äta. Vrålhungriga är vi. Såg inte en enda McDonald's på vägen hit!! SKANDAL, har defåt slå igen på grund av lagen att ma inte får ge leksaker till Happy Mealen här :) (Man får betala 10c extra för leksaken, men de går tll barnfonden)


Rummet var riktigt nice!


Nu-MAT!

Presentation

Omröstning

Har du testat någon Bärsele?
 Nej, men jag vill
 Ja, Babybjörns
 Ja, någon annan
 Nej och vill inte

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4 5 6
7
8
9 10 11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Januari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Me

                     

   

 

       

 

   


Ovido - Quiz & Flashcards