Lovisa - This is my life!

Alla inlägg den 18 september 2012

Av Lovisa - 18 september 2012 18:54

Finns det något bättre än tända ljus på hösten?

Nu är maten snart klar, och Henke är snart hemma.

Av Lovisa - 18 september 2012 17:16


Av Lovisa - 18 september 2012 17:13

Idag blir det lax i ugn. Ätit detta hos mamna&pappa några gånger, men testar nu själv!


Enkelt:


Laxfilé
Creme fraîche tomat-basilika
Fetaost
Matlagningsgrädde
Chili, cayenne och salt.


In i ugnen ca 20 min.
Serveras idag med pressad potatis.


Jag är ingen fiskmänniska, men detta är smarrigt!!


Innan ugnen:

Av Lovisa - 18 september 2012 09:00

Idag är Henke i Luleå för sista gången på ett tag. Så idag får Bebbe INTE bestämma sig för att komma ut. Men det är ju ändå 4 veckor kvar, så jag är inte så orolig.


Idag blir det avbrott från jobbet med lunch med fina Madeleine Sjöhage. Hon får sig en sista titt på magen innan jag är smal och fin :) (på typ en vecka efter förlossningen va?)


Borde inte vara så svårt att nå min vikt innan graviditeten snabbt eftersom jag bara gått upp 3,5 kg, meeeeen skulle ju vilja gå ner lite till eftersom vikten innan var lite av en "smekmånad"/"smekår" mage. så 10-12 kg vore trevligt. Låter ju hur mycket som helst när man säger det, men det är ju "egentligen" så mycket jag gått upp eftersom jag gick ner 8 kg i början.


Jaja, ingen vikthets, bara trevligt om kläderna sitter snyggt

Presentation

Omröstning

Har du testat någon Bärsele?
 Nej, men jag vill
 Ja, Babybjörns
 Ja, någon annan
 Nej och vill inte

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4 5 6 7
8
9
10
11
12
13
14 15 16
17 18 19 20
21
22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< September 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Me

                     

   

 

       

 

   


Ovido - Quiz & Flashcards