Lovisa - This is my life!

Alla inlägg den 28 september 2012

Av Lovisa - 28 september 2012 19:41

Henke är på FIFA kväll och jag myser i vreta. Har blivit fajitas, kladdkaka och nu tv för hela slanten. Snart dobidoo, veckans höjdpunkt ;)

Av Lovisa - 28 september 2012 13:22


Älskar kläder med stretch. Då slipper man köpa massa mamma kläder. Jag har inte så mycket mamma kläder över huvudtaget faktiskt.

*2 par byxor (jeans & chinos)

*4kjolar (2 jeans och 2 svarta)

*2 toppar (ett linne och en blus)

*1 vind-fleece jacka

*1 sommarklänning (men sommarn var ju piss, så den är använd 1 gång i barcelona :(    ) 


Nu blir det lunch med Anna :)

Av Lovisa - 28 september 2012 09:26

Ska börja min dag med att alldelles strax åka till arbetsförmedlingen. Blev ju varslad i början på sommaren och min sista arbetsdag var igår, så idag är det inskrivning som gäller. Hoppas det går smidigt. Är ju inte direkt superhaj på sånt här. Skulle också vilja boka ett möte med försäkringskassan om föräldrapenning för herregud vilken djungel det är.. Hur man får och inte får göra, och vilka dagar man ska ta först och hur många dagar man borde ta, ska man spara si och så många om man vill vara hemma si eller så länge.. Jaja, man lär ju förstå förr eller senare.


Sen ska jag träffa Anna på Gränby för lite lunch och jag har lite ärenden att göra. Köpa sista grejerna till bebis. Typ lite blöjor, tvättservetter m.m Ska kika efter amnings BH också. Jag och mamma kollade ju på stan, men fyy farao vad mycket fult det fanns.. såg typ ut som virkade gardiner, NEJ TACK!


Börjar också bli väldigt sugen på att köpa VANLIGA kläder. Ett par schyssta jeans till exempel och en kavaj och några toppar. Men det får nog vänta ett tag tills magen är borta. Inte så smart att köpa det när magen är som störst... 16 dagar kvar idag!

Presentation

Omröstning

Har du testat någon Bärsele?
 Nej, men jag vill
 Ja, Babybjörns
 Ja, någon annan
 Nej och vill inte

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4 5 6 7
8
9
10
11
12
13
14 15 16
17 18 19 20
21
22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< September 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Me

                     

   

 

       

 

   


Ovido - Quiz & Flashcards