Lovisa - This is my life!

Alla inlägg den 22 september 2012

Av Lovisa - 22 september 2012 09:43



Såg denna filmen igår:

 

Rätt kul, men inte världens bästa handling kanske :)

Sällskapet var dock trevligt. Blev middag på texmex-restaurang innan med Anna och Filip, smarrigt. ingen av oss hade varit där innan, men det var riktigt bra. Mysig miljö och trevlig personal.


Efter bion var det bums hem i säng, för jag var helt slut. Gick hem i spöregn i mockaskor- inte världens smartaste idé, men det regnade ju inte när vi gick hemifrån..


Nu har jag precis kommit ur duschen och ska klä på mig och åka en sväng till vreta. Sväner förbi expert på vägen och kollar om det är kö utanför. Vi tänkte passa på och köpa babyvakt till plutten, om det skulle finnas billigt. Men det verkar ju som om det var rätt tomt i butikerna redan igår..



Presentation

Omröstning

Har du testat någon Bärsele?
 Nej, men jag vill
 Ja, Babybjörns
 Ja, någon annan
 Nej och vill inte

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4 5 6 7
8
9
10
11
12
13
14 15 16
17 18 19 20
21
22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< September 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Me

                     

   

 

       

 

   


Ovido - Quiz & Flashcards