Lovisa - This is my life!

Alla inlägg den 5 oktober 2009

Av Lovisa - 5 oktober 2009 11:27

Idag har vi 1a föreläsningen i Marknadsföring. Det är den kurs jag sett fram mest emot, men lite delade känslor med tanke på att den går parallellt med redovisningen, som förövrigt inte går särskillt bra alls. Har försökt räkna lite på morgonen, och jag som alltid har varit bra på matte fattar verkligen INGENTING! Mina svar stämmer inte med de som står i boken. Kan det vara boken som har fel måntro? Kanske inte.


Helgen har varit fullrulle. Jobbade i fredags, sen åkte vi till Uppsala och sällskapade med Lillebror, mor och far har varit i Aten, men de kommer hem ikväll. Dom har haft 25 grader varmt och jag är sååå avis=)

Lördagen bestod också av jobb, hem vid 17, sen kom Emma kusin från Sundsvall. Hennes basketlag skulle övernatta i Stockholm på väg till söndagens match, så hon sov här. Mysigt, vi hade inte setts sen midsommar. Sen var det helt plötsligt söndag och helgen var nästan över. Jag jobbade igen, borde varit hemma och pluggat, men har man lovat så har man. Jag läste lite när jag kom hem iallafall, men lyckades somna i soffan. Henke lagade mat medans jag vaknade till liv igen. Lövbiff med Pommes och vitlöksmör. Mumsigt. Kollade på halva Superman Returns, ska kolla andra halvan ikväll, men vi orkade inte se klart igår.


Ska käka lite lunch nu och sen göra mig iordning för skolan. Det är inte lätt att göra sig iordning med 1 hand, min vänstra axel är död, hoppas det bara är tillfälligt, har haft muskelinflammation i axeln en gång förut och det började så här och sen gjorde det as ont. Men men.. Nu kokar pastavattnet. Hörs!

Presentation

Omröstning

Har du testat någon Bärsele?
 Nej, men jag vill
 Ja, Babybjörns
 Ja, någon annan
 Nej och vill inte

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14 15 16
17
18
19 20 21 22 23
24
25
26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Me

                     

   

 

       

 

   


Ovido - Quiz & Flashcards