Lovisa - This is my life!

Alla inlägg den 12 oktober 2009

Av Lovisa - 12 oktober 2009 16:53

Prutt nummer 1:

Jag somnade på föreläsningen idag.

Den var så himla tråkig..

Föreläsaren bara stog där framme och malde på.

Jag vet faktiskt inte ens vad föreläsningen handlade om!


Prutt nummer 2:

Fick sms av mamma.

Lillebrorsan har brutit nyckelbenet stackarn.

Jag tycker mycket synd om honom.

Jag menar man kan ju inte spela i NHL med brutet nyckelben!


Prutt nummer 3:

Fick reda på resultatet på hemtentan.

Mina första högskolepoäng någonsin skulle bedömmas.

Och så får jag ett JÄVLA D,

jag som hade kämpat i 3 helvetes dygn med den där uppsatsen,

är jag inte värd mer än det.

Om man ska se det positiva så behöver jag ju iallafall inte göra om den.


Prutt nummer 4:

Jag blev påkörd idag!

Av en cykel.

Hon skulle köra om mig och cyklade rakt in i mig,

jag fick en smärre hjärtattack(misstänkte jag)


Presentation

Omröstning

Har du testat någon Bärsele?
 Nej, men jag vill
 Ja, Babybjörns
 Ja, någon annan
 Nej och vill inte

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14 15 16
17
18
19 20 21 22 23
24
25
26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Me

                     

   

 

       

 

   


Ovido - Quiz & Flashcards