Lovisa - This is my life!

Alla inlägg den 7 oktober 2009

Av Lovisa - 7 oktober 2009 09:18

Vill verkligen inte gå utanför dörren idag, men jag ska om ett par minuter ta cykeln och cykla upp och ner för backarna till universitetet. Okej, jag trivs jättebra med att plugga, men måste man gilla läget alla dagar? Vill bara ligga hemma och mysa, helst med Henke men han måste jobba. Har i alla fall inga föreläsningar torsdag o fredag, men har 2 idag istället. Ska imorrn träffa Madde och sätta oss på nåt café i stan och försöka förstå oss på redovisningen. Sen ska jag träffa Lina och Pernilla från The Old Times=) Ska bli skoj, vi har inte setts på huuuur länge som helst. Fredag är det jobb som gäller, men jag borde vara hemma och läsa i fatt. Vi har typ 100s marknadsföring på engelska att läsa per dag. Det går inte. Jag läser mycket långsamt på engelska. Ska åka nu.. Ciao!

Presentation

Omröstning

Har du testat någon Bärsele?
 Nej, men jag vill
 Ja, Babybjörns
 Ja, någon annan
 Nej och vill inte

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14 15 16
17
18
19 20 21 22 23
24
25
26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Me

                     

   

 

       

 

   


Ovido - Quiz & Flashcards