Lovisa - This is my life!

Alla inlägg den 15 oktober 2009

Av Lovisa - 15 oktober 2009 19:06

Imorgon är det fredag! 2 föreläsningar ska utstås 9-12 och 13-15, en marknadsföring och en redovisning, innan jag får sätta mig på tåget mot Märsta. Där blir jag upphämtad av Henke för vidare färd mot uppsala. Det blir middag på stan + bio med Lillebror Ludvig. Mamma och pappa ska bort så vi gör Ludvig sällskap. Ludde förtjänar att bli bjuden på bio, jag tycker ju lite synd om honom med brutet nyckelben. Men han har tydligen varit så snygg i skjorta de senaste dagarna, han får nämligen inte lyfta armarna mer än i 45 graders vinkel från kroppen, så t-shirt är kört!


Håller på att sammanfatta Årsredovisningslagen så att den ska bli lite mer begriplig, men jag lyckas inte så där kalasbra! Får ägna mig åt det en annan dag. Ska renskriva lite föreläsningsanteckningar nu innan Henke kommer hem. När han kommer blir det sen middag. Lasagne, den står i kylen och väntar på ugnen.


På söndag ska det ätas middag på restaurang med småkussarna Elle och Fia. Fia fyller nämligen år snart, men då är dom på Cypern. Skönt för dom, mindra skönt för mig.. Är väldigt sugen på att åka till något soligt ställe, men jag har ju siktet inställt på Alperna. Så ingen Beach 2010, utan Backe 2010! Har inhandlat ett par schyssta pjäxor på rean från förra säsongen. Pärlemor vita med rödaspännen. (Det fanns inga rosa på rean!)


Var hemma igår och pluggade massa, kände mig rätt duktig efteråt, men har massvis kvar att göra innan tentan. Våra lärare tjatar hela tiden om att det är 50% ELLER FLER som kuggar på den tentan. Och jag vill verkligen inte ha en omtenta på den 1a salstenta jag någonsin har. Så jag ska ta med mig lite grejjer till Uppsala imorrn, blir dator, böcker och hela köret.


Ska packa till helgen nu och glo lite TV och så klart längta efter Henrik, min prins... CIAO!

Presentation

Omröstning

Har du testat någon Bärsele?
 Nej, men jag vill
 Ja, Babybjörns
 Ja, någon annan
 Nej och vill inte

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14 15 16
17
18
19 20 21 22 23
24
25
26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Me

                     

   

 

       

 

   


Ovido - Quiz & Flashcards