Lovisa - This is my life!

Alla inlägg den 14 oktober 2009

Av Lovisa - 14 oktober 2009 15:27

01. Fullständigt namn? Anna Lovisa Sterning

02. Ålder? 22 år
03. Vart bor du? Brantingsgatan 22, men jag håller alltid på att svara Uppsala av misstag.

04. Bor tillsammans med? Min älskade fästman, oj vad vuxet det lät.. Haha Henke i alla fall.
05. Husdjur? Nope, inget jag saknar heller..
06. Färg på ditt hus? Inser precis att jag inte vet.. vänta ska kolla..Hmm Typ beige-gult.

07. När är du född? 10 februari
08. Klass? Ja du, vi är 666st fom läser företagsekonomi 1.
09. Vilket år tar du studenten? 2006

10. Något jobb? Donken 4 life=)
11. När gick du upp i morse? kl 08.25
12. När ska du sova? Ikväll
13. Duschat idag? Nej, men ska snart
14. Kramat någon idag? Nope, Henke gick när jag sov imorse, men jag hade tydligen fått massa pussar då.
15. Pussat någon idag? nej, se ovan
16. Vad har du ätit idag? Fil&Flingor, Pannkakor och 2 hårdmackor.
17. Dagens klädsel? Svarta mjukisar, rosa linne och grå lång myströja
18. Dagens smink? Nada
19. Dagens sötnos? Har ju inte träffat någon än idag, bara varit hemme.

20. Dagens roligaste? Har kollat ett avsnitt av GossipGirl

SOCIALT
21. Har du många vänner? Man kan aldrig få för många
23. Vem kramade du senast? Henke
24. Har du träffat någon utav dina vänner idag? Nej
27. Har du pojk-/flickvän? Jaaa
28. Vem pratade du med i telefon senast? Farmor
29. Vem fick du senast sms ifrån och vad stod det? Pappa, och att jag fått tillstånd att hyra ut min lägenhet i Uppsala.

FAVORIT...
31. Film? Allt med Disney
32. Låt? Gillar verkligen Viva la vida
33. Mat? Svårt men köttgryta med ris är en höjdare
34. Dryck? COLA!!
35. Färg? Rosa, jag är ju tjej..
37. Stad? F:t Lauderdale
38. Land? USA
39. Ämne i skolan? Matte&Kemi
40. Strul? Haha

SENASTE:
41. Personen du tänkte på? Lillebror som har brutit nyckelbenet
43. Gången du spydde? Hmm vill inte riktigt erkänna det..
44. Gången du grät? Måndags efter resultatet på hemtentan
45. Pizzan du åt? Bra tag sen nu..Men det var nog calzone
46. Gången du var i Göteborg? 1999, på gymnastradan
47. Gången du var i Stockholm? Är ju här jämt, jag bor här
48. Gången du var full? Insparkssittningen, 19 sept..
49. Gången du var hög? Inget för mig
50. Personen som såg dig gråta? Henke

ANTINGEN ELLER:
51. Svart eller vitt? svart
52. Hund eller katt? Hund om man måste välja
53. Ut och festa eller hemma och mysa? Hemme och mysa.. Utan diskussioner
54. Tvspel eller datorspel? TV-spel om singstar räknas
55. Singel eller upptagen? Väääldigt upptagen
56. Film eller bio? bio
57. Lunarstorm eller helgon eller Playahead? Facebook
58. Sommarlov eller vinterlov? sommarlov efter som jag inte har vinterlov
59. Big Brother eller Paradise Hotel? USCH inget
60. Har du svart hår eller blondt? blont
61. Har du blåa ögon eller bruna? blåa
62. Choklad eller lakrits? Lakrits!!!!!
63. Göteborg eller Stockholm? Stockholm
64. Högerhänt eller vänsterhänt? högerhänt
65. Coca cola eller fanta? COLA
66. Pizza eller kebab? Kebab om den är från Jalla i Uppsala
67. Randigt eller prickigt? Randigt

68. Älska eller älskas? Både och är underbart

69. Leva eller dö? leva!!

ANTAL:
70. Personer du älskar? Vill inte glömma någon men så klart familjen och vänner
71. Personer du hatar? Inget uttalat
72. Pojk-/flickvänner du haft? Riktiga? 3 kanske
73. Personer du hånglat med inom en 24timmars-period? Inget jag vill dela med mig av...

74. Glassar du ätit på en dag? Hallå, jag jobbar på McDonald's vet du hur mycket glass det finns där?
75. Festivaler du varit på/ska på detta året? Neg tack, inte min grej
76. Gånger du haft minnesluckor? Ingen tror jag

77. Gånger du varit hög? Aldring
78. Personer du saknar just nu? Henke och Lillebror
79. Gånger ditt hjärta brustit? Det är i alla fall helare än någonsin nu!

VEM:

80. Vill du kyssa nu? Henke
81. Ska du träffa imorgon? Alla 665 andra elever i min klass

82. Sjöng du senast för? Henke

83. Hade du senast en msn-konversation med? Oj har inte varit inne på år och dag
84. Spelade du tvspel med senast? Henke säkert.. Guitarr hero, men det var länge sen

85. Vill du ta med på en romantisk resa nu? Henke

86. Vill du kasta en sten i huvudet på? Han som rättade min tenta?!?

87. Förtjänar att dö? Nej ingen gör det

88. Är söt? Alicia, henkes kusinbarn
89. Vill du sova bredvid inatt? Henke, som varje natt
VAD:
90. Gör dig glad? Snö för tillfället.. så myyyysigt
91. Gör dig ledsen? Orättvisor

92. Vill du helst göra nu? hoppa in i duschen
93. Önskar du att du slapp göra? plugga
94. Vill du ha nu? gooodis
95. Önskar du dig i födelsedagspresent? klippning och slingor!
97. Tycker du om dina betyg? Bläää
98. Ångrar du i ditt liv? Inte mycket
99. Är det bästa som hänt dig? Min Henke
100. Hur mycket är klockan? 15:27

Av Lovisa - 14 oktober 2009 15:16

Hört på McDonald's. Cred www.tjuvlyssnat.se

 

En tjej ca18 har just beställt mat. Biträdet går bak, säger beställningen åt personalen och går tillbaka till kunden.
Biträdet (uttråkat): Pommes frites dröjer fem minuter, går det bra?
Tjejen: Nej.
Biträdet: Va?!
Tjejen: Jodå, det går bra.
Biträdet: Shit vad du skräms! Ingen har någonsin sagt nej förut! Jag har ingen aning vad jag hade gjort om du var allvarlig!

Presentation

Omröstning

Har du testat någon Bärsele?
 Nej, men jag vill
 Ja, Babybjörns
 Ja, någon annan
 Nej och vill inte

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14 15 16
17
18
19 20 21 22 23
24
25
26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Me

                     

   

 

       

 

   


Ovido - Quiz & Flashcards