Lovisa - This is my life!

Alla inlägg under maj 2010

Av Lovisa - 25 maj 2010 14:57

Har idag:

  • tvättat
  • läst lite integration(för lite, men dagen är ju inte slut än)
  • tinat köttfärs (ska laga lasagne till ikväll)
  • skrivit rent vårat arbete till integrationen

Ska snart:

  • klä på mig andra kläder än mjukisar..
  • träffa Henke på Fältis, han ska klippa sig, jag ska leta efter kavaj till konfirmationen vi ska på i helgen.

Av Lovisa - 24 maj 2010 16:51

När jag gick på gymnasiet blev min mamma sjukskriven några månader. Hon mådde inte så dåligt, så jag antar att hon varganska rastlös. För det fanns något nybakat nästan varje dag vi kom hem från skolan! :) Så vill jag också bli för mina barn. Inte sjukskriven alltså, men baka massa. Och lära barnen vara med och baka tidigt. Jag gillar att baka. Har precis satt en deg till bröd, så det är väl klart lagon tills Henke kommer hem vid 19 kanske.

Av Lovisa - 24 maj 2010 13:17

Jag orkar inte.. Kan inte sjuklingen i mig bara försvinna? Är trött på den.. Haha. Nej men allvarligt så börjar jag se ljuset i slutet av tunneln.. Ska till och med försöka ta mig till expert (10 min prommis) och lämna in min mobil IGEN. det brusar fortfarande, och den skickar massa dubbla sms..


Ska läsa ut min integrationsbok helst också.. Ska från och med fredag till tisdag skriva uppsats i ämnet, och jag har inte bra koll än..=) Tokigt :S


Nu blir det lunch: Majskolv och penicillin.. Underbar kombination :)

Av Lovisa - 23 maj 2010 17:53

Mååååål!!!


2-1 till Sverige!

Av Lovisa - 23 maj 2010 17:48

Hejja hejja Sverige, mål tack! Och bronsmedalj tack!

Av Lovisa - 23 maj 2010 15:21

grupparbetet klart nu, och jag är helt slut.. Ligger i soffan och kollar film. Marley and Me:)


Antar att jag kommer somna om ca 7 min.. det är ungefär så länge jag planerar att ha ögonen öppna..

Av Lovisa - 23 maj 2010 11:08


Kollade precis på den här som frukostfilm med Älskling! Hade glömt hur sjukt kul den var :)

Av Lovisa - 23 maj 2010 09:41

Är så sjukt seg hela tiden. Jag jag inte bara få bli HELT frisk.. Jag antar att jag inte smittar längre, och jag är ju garanterat på bättringsvägen, men jag vill inte bli trött av att gå 200m.


11.00 Kommer Madde, Patrik och Carro hit för då ska vi göra klart vårat grupparbete. Skriva ihop och göra en powerpoint :)


Just nu år det mysfrulle med Henke som gäller. Älskar när han inte börjar för tidigt!

Presentation

Omröstning

Har du testat någon Bärsele?
 Nej, men jag vill
 Ja, Babybjörns
 Ja, någon annan
 Nej och vill inte

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24 25 26 27 28 29
30
31
<<< Maj 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Me

                     

   

 

       

 

   


Ovido - Quiz & Flashcards