Lovisa - This is my life!

Alla inlägg den 6 april 2010

Av Lovisa - 6 april 2010 18:46

Jag och Henke var precis på stan.. Kollat lite i affärer, hittade en jättefin marinblå kjol på boomerang i Uppsala i helgen som jag nu provade igen.. Vill ha! Men 800:- för ej kjol.. är det värt det? Sen käkade vi plankstek på Soft med vitlöksbröd och tzatziki till förrätt. Nu sitter Henke vid datorn och jag ska plugga... Hemtentan börjar imorgon.. Fredag klockan 12 är det över. Jag längtar!

Av Lovisa - 6 april 2010 14:55

Jag har lite beslutsångst.. inte för att det är någon panik på beslutet men ändå..

 Hur ska man göra när man gifter sig tycker ni? Byta efternamn, behålla sitt gamla, eller ta ett dubbelnamn.. Just nu lutar det mest mot dubbelnamn.. Sterning-Edin, det låter ju inte så hemskt.. Jag är rätt sugen på att ha kvar mitt efternamn på någotsätt, eftersom det är så ovanligt och jag gillar det mycket!!! Är det fånigt att inte vilja byta namn? Vad tycker DU?

Presentation

Omröstning

Har du testat någon Bärsele?
 Nej, men jag vill
 Ja, Babybjörns
 Ja, någon annan
 Nej och vill inte

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6 7 8 9
10
11
12 13
14
15 16 17
18
19 20 21 22 23 24
25
26 27 28 29
30
<<< April 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Me

                     

   

 

       

 

   


Ovido - Quiz & Flashcards