Lovisa - This is my life!

Alla inlägg den 12 april 2010

Av Lovisa - 12 april 2010 20:07

Henke kom hem med ett paket idag=) Och paket är ju alltid kul eller hur? Det innehöll den kanonfina boomerangkjol jag spanat på ett tag, men inte riktigt tyckt att jag haft råd med.. Nu har jag den i alla fall och kan sluta leta klänningar till konfirmationen=)=)


ÄLSKAR DIG HENRIK!

Av Lovisa - 12 april 2010 17:43

Introföreläsningen var riktigt trist... han gick bara igenom kursbeskrivningen typ.. Sen var jag, Madde, Carro oh Patrik och fikade.. Eller det blev mer en sen lunch.. Jag åt Salami/Brie baguette vi satt ute i solen.. MYS MYS.. Sen var jag och Madde en sväng på stan.. hon hade sett lite fina klänningar på BIKBOK som jag skulle kunna ha på Elles konfirmation. Men jag hittade ingen som satt riktigt bra. Trots att det fanns en del söta.. Men ICKE!


Ikväll blir det bakpotatis för mig och Henke.. Vi käkar om ca 1h så jag hoppas att Älskling har kommit hem då=)


Imorrn ska jag jobba, och just det mentalnote kolla hur många dagar jag jobbade 2009 till deklarationen..



Av Lovisa - 12 april 2010 12:22

Har nu intro i MF-2, hoppas den här kursen blir roligare än organiseringen, men MF-1 var ju rolig så jag har stora förhoppningar:) Sålde mina böcker till ORG-1 och kalkyleringen idag också.,. 750:-, Ska tyvärr inte nshoppa upp dom, utan ska istället köpa böcker till den här kursen och betala min bilförsäkring...:(

Av Lovisa - 12 april 2010 09:09

Lördagen bjöd på jobb och sedan snabbt hem för middag innan Henke skulle iväg.. Vui åt klyftpotatis och fläskytterfilé som vi först stekte en yta på och sen tillagade i ugnen.. och det blev SUPER bra, köttet blev otroligt saftigt!!=) Sen drog Henke iväg till en kompis och spelade dataspel..jag låg hmma i soffan och åt godis och kollade film=)


I söndags var vi ut till Åkersberga och hälsade på Fredrik och Helene samt deras nya tillskott till familjen.. Erik 4 veckor=) Han var heeelt underbar.. Jag fick mata honom och sen somnade han i min famn..=) Vi var en sväng till Barkaby på eftermiddagen men vi hittade ingenting skojigt-.. Så vi åkte och åt sen lunch/tidig middag i Kista Galleria.. På texas burger.. det var smarrigt=)

Presentation

Omröstning

Har du testat någon Bärsele?
 Nej, men jag vill
 Ja, Babybjörns
 Ja, någon annan
 Nej och vill inte

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6 7 8 9
10
11
12 13
14
15 16 17
18
19 20 21 22 23 24
25
26 27 28 29
30
<<< April 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Me

                     

   

 

       

 

   


Ovido - Quiz & Flashcards