Lovisa - This is my life!

Alla inlägg den 27 april 2010

Av Lovisa - 27 april 2010 18:31

Jag gillade att det var Grey's Anatomy på tv:arna på sats, så kunde man kolla samtidigt som man tränade..


Ska ta en dusch nu och sen laga middag..


Just det! På vägen till Sats hände något läskigt.. Jag kommer gående och blir omcyklad.Lite längre fram på vägen är det en person som faller handlöst frammåtstupa. Cyklisten stannar och ska kolla hur det gick, men den nedfallna personen är helt okontaktbar. När jag kom fram så var det massa folk samlade där som ringde ambulans och gav HRL, så jag fortsatte vidare bara. Kände att jag inte hade där att göra, vaddå stå och kolla på?


Vad skulle ni gjort? Skulle ni stannat? Om det bara var ni där?

Av Lovisa - 27 april 2010 08:54

Asdrygt var det, tog 2 alvedin under kvällen men det ville inte riktigt släppa. Jag började fundera på den bakomliggande orsaken. Tänker mig tillbaka till tidigare underkvällen, jag började fundera på vad jag hade gjort..


"nere i tvättstugan, nej där hände inget, upp från tvättstugan, in genom ytterdörren. AJ! Just det. Henke hade ställt 2 skokartonger bakom innerdörren så den gick inte att öppna mer än 2 dm, men jag fortsatte rakt in i dörren med pannan först."

 

Och mycket riktigt när jag känner mig i pannan så är det nog en liten bula där.. Smart Lovisa!


Idag blir det grupparbete till 1000. Vi har en 10sidig marknadsplan att skriva om Swedbank. Låter det spännande? Du kan få vara med =)


Henke skulle komma sent ikväll.. Eller sent och sent men halv 8 alla fall så då blir det middag. Jag kanske hinner träna innan. Bara jag förbereder maten :) Det ska bli fläskfilégryta med ädelost. Kanske orkar med bilder och recept ikväll..

Presentation

Omröstning

Har du testat någon Bärsele?
 Nej, men jag vill
 Ja, Babybjörns
 Ja, någon annan
 Nej och vill inte

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6 7 8 9
10
11
12 13
14
15 16 17
18
19 20 21 22 23 24
25
26 27 28 29
30
<<< April 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Me

                     

   

 

       

 

   


Ovido - Quiz & Flashcards