Lovisa - This is my life!

Alla inlägg den 22 april 2010

Av Lovisa - 22 april 2010 21:54

Om nu allt går som det ska.. Håller alla tummar och till och med tårna för att det ska gå. Jag längtar så himla mycket efter min prins.


Idag var det skola imorse, efter massa om och med med bilresan uppsala-stockholm jag och Ludvig svor åt bilarna runt omkring oss. För det första så hade det snöat hela natten i Uppsala och gjorde det fortfarande när vi åkte. Sen var det en olycka vid bredden så det gick i ca 10km/h från märsta. Inte skoj. Men jag var bara en kvart sen till skolan så det var lugnt. Sen kom lillebror tillbaka till skolan och hämtade mig. På hemvägen stannade vi och köpte pizza. Lillebror bjöd mig på pizza och så åkte vi hem till mig och käkade och kollade på Madagaskar pingvinerna. Sen skulle Ludde mönstra i frihamnen så jag skjutsade honom dit och åkte sen hem för att plugga. Nu ikväll har jag städat också. Plockat undan grejjerna som skulle upp på vinden och plockat iordning här nere. Och dammsugit hela lägenheten. Hoppas Henke ser något när han kommer hem, och han är nöjd med sin lilla hemma fru =)


Morgondagens todo-lista

*Träna.. Måste ta tag i det här nu

*Sola, vill vara lite brun och fräsh när Henke kommer hem

*Läsa-minst 2 kapitel under hela dagen borde vara ett lagom mål

*Hämta lillebror från mönstringen och åka till Uppsala


Ska se till att ta mig i kragen och verkligen genomföra det här imorgon.


Nu blir det lite tv mys och ett glas apelsinjuice

Presentation

Omröstning

Har du testat någon Bärsele?
 Nej, men jag vill
 Ja, Babybjörns
 Ja, någon annan
 Nej och vill inte

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6 7 8 9
10
11
12 13
14
15 16 17
18
19 20 21 22 23 24
25
26 27 28 29
30
<<< April 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Me

                     

   

 

       

 

   


Ovido - Quiz & Flashcards