Lovisa - This is my life!

Alla inlägg den 7 mars 2011

Av Lovisa - 7 mars 2011 21:45

Tillbaka efter en härlig vecka i fjällen, med massa träningsvärk och lite sol och lite snöstorm. Har alla fall varit underbart att vara lite ledig (fast jag hade behövt någon sovmorgon i veckan). Sjukt mycket att göra på jobbet idag, men men det får man väl ta när man varit ledig.. Jag och Henke unnade oss middag på Gränby innan vi handlade för veckan. Så klart blev det lasagne som vanligt, deras är godast i världen. Hem och kollade klart på en film vi börjat se.. "vid din sida", det var min favorit film på typ högstadiet, men gudars skymmning vad sorglig den är.. :'(


Imorrn kväll ska vi på middag till Anna och Filip, de fuskisarna som varit på Dominikanska.. kolla in här för lite härliga bilder!!!


Nu blir det sängen och ska försöka blogga bättre den här veckan!

Presentation

Omröstning

Har du testat någon Bärsele?
 Nej, men jag vill
 Ja, Babybjörns
 Ja, någon annan
 Nej och vill inte

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7 8 9 10 11 12 13
14 15
16
17
18
19 20
21 22 23 24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Me

                     

   

 

       

 

   


Ovido - Quiz & Flashcards