Lovisa - This is my life!

Alla inlägg den 20 mars 2011

Av Lovisa - 20 mars 2011 14:33

Jag och Henke tog precis en prommenad till Luthagens Livs i vårsolen, super varmt och skönt var det! Henke skulle hämta ut ett paket med filmer (vilken surprise va?!?) och så handlade vi lite middag, det ska bli Chevrémackor med Honung i ugnen, och så lite småplock till det. Baguette, ölkorv, fyllda chilisar med färskost, brie, gurka,paprika och dipp. Kom hem och blev sugen på allt detta, men insåg att man inte kan äta middag halv 3. Speciellt inte när vi nyss åt lunch :) Det blev våfflor idag, första för i år. Jag hade tidigare (kanske3-4 år seda) en period när jag ofta, flera gånger i veckan, åt våfflor till frukost, med sylt och glass... Inte så där jättebra kanske.. Haha, men gott som attans!


På vägen hem så stannade vi och tittade på änderna, det var himla rofyllt, och de mös och dök och tjattrade på varandra :) Jag ville inte gå hem, men Henke drog med mig... Inte kan man stå och titta på änderna en hel dag ;) Men vi stog nog och tittade i 10 minuter alla fall..

Av Lovisa - 20 mars 2011 12:02

Nu lostnade nagel-helvetet.. så nu gör det ännu ondare :(

Av Lovisa - 20 mars 2011 08:17

Okej, fjantigt jag vet, men det gjorde så sjukt j*vla ont. Lillfingernageln gick av på mitten, men den har inte lostnat än, utan det är bara en spricka på ena sidan. Men så fort jag använder lillfingret till något så gör det ju skitont.. :(



Jag som äntligen hade fått lite naglar.. Skönt att ha slutat bita, nu kan de vara finfina på bröllopet :)


Vet inte alls varför jag är vaken, men jag är pigg, så jag tänkte börja städa lite innan frullen, planen är äggröra sen :)


Henke har åkt till jobbet, men kommer nog hem till lunch, jag är sugen på våfflor!

Presentation

Omröstning

Har du testat någon Bärsele?
 Nej, men jag vill
 Ja, Babybjörns
 Ja, någon annan
 Nej och vill inte

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7 8 9 10 11 12 13
14 15
16
17
18
19 20
21 22 23 24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Me

                     

   

 

       

 

   


Ovido - Quiz & Flashcards