Lovisa - This is my life!

Alla inlägg den 23 mars 2011

Av Lovisa - 23 mars 2011 22:00

Jag hoppas verkligen att Grey's Anatomy aldrig slutar, fy sjuttsingen vad bra det är :) Så om du inte kollar så är det verkligen dags att börja kolla nu! Köp boxarna från de första säsongerna och se ikapp!


Innan så hann vi se ett avsnitt av "Off the map" också, jag har nog alltid varit lite beroende av sjukhusserier, när jag var yngre så var det Cityakuten som var boven, och nu är det alltså dessa två. Tror att det var ärför jag så gärna ville bli läkare, vilket kanske i och för sig inte är försent ännu, men kanske inte min dröm längre :)


Nu ska vi mysa lite innan sömnen innfinner sig, för imorrn drar Henke till Paris med jobbet, och jag måste klara mig utan honom hela helgen, men det ska nog gå bra. Jag ska ju få hämta min klänning, förresten så har jag köpt skor till den nu, ska visa dem någondag. Ska bara testa om de passar först!

Presentation

Omröstning

Har du testat någon Bärsele?
 Nej, men jag vill
 Ja, Babybjörns
 Ja, någon annan
 Nej och vill inte

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7 8 9 10 11 12 13
14 15
16
17
18
19 20
21 22 23 24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Me

                     

   

 

       

 

   


Ovido - Quiz & Flashcards