Lovisa - This is my life!

Alla inlägg den 9 mars 2011

Av Lovisa - 9 mars 2011 19:37


Alla kuvert är stängda och "frimärkade" Se upp Posten (om du nu finns längre) här kommer vi!



  

Av Lovisa - 9 mars 2011 14:30

Jag är inge handväsk tjej, jag trycker ner allt i fickorna.. och resten i en påse. Men till Henkes stora lycka har jag nu köpt en ganska stor väska.. Och jag älskar den. Min är dock brun.. Åhléns 299:-


  

Av Lovisa - 9 mars 2011 06:45

Snart framme på jobbet.. Var riktigt segt att gå upp i morse, trots att det inte blev så sent igår. Trevlig kväll med god mat hos Anna och Filip, kycklingfilé i ugn med klyftisar och sallad. Sen semla, det var ju trots allt semmeldagen.. Orkade inte äta upp min, men det kanske bara var bra för bröllopsfiguren :)


Sen bokade jag och Anna våran resa. Planen var ju att det skulle bli Madrid, men de flygbiljetterna hade hunnit bli så dyra, så nu blir det London :) 11-14 maj. Biljetterna kostade 80:- styck, men tilsist så blev det ändå 880:-, vilket i för sig är sjukt billigt också. Nu är det hotell kvar.. Kravet är att det måste ligga nära en tunnelbanestation så det är lätt att ta sig, TIPS på det någon?


Sen så är det fortfarande hotell till mini-bröllopsresan till Barcelona kvar.. Där har vi lite högre krav. Och fler..

*Nära La Rambla (huvud-shoppinggatan)

*Pool

*Minst 4 stjärnor 


Ikväll ska vi tok-städa, för vi har skidgrejjer och färdigtvättad tvätt i hela lägenheten..


Sen lägger vi till en liten påminnelse till mig själv här... FIXA INBJUDNINGARNA!


Presentation

Omröstning

Har du testat någon Bärsele?
 Nej, men jag vill
 Ja, Babybjörns
 Ja, någon annan
 Nej och vill inte

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7 8 9 10 11 12 13
14 15
16
17
18
19 20
21 22 23 24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Me

                     

   

 

       

 

   


Ovido - Quiz & Flashcards