Lovisa - This is my life!

Alla inlägg den 19 mars 2011

Av Lovisa - 19 mars 2011 22:54

Den har inte ersatt Grey's Anatomy, för den är oslagbar, men den är riktigt bra. Handlar om typ Läkare utan Gränser i Sydamerika, mycket spännande :)


Off the Map alltså, se den!

Av Lovisa - 19 mars 2011 22:42

Var och provade ut linser idag, ska bli skönt att slippa glasögon, jag är rätt dålig på att använda, men jag får ont i skallen utan.. Så nu ska det bli bättring. Kändes sjukt konstigt när hon satte in dem i ögonen, men det gick över rätt fort :)


Jag och Henke käkade sedan lunch på Jalla och sen blev det IKEA, köpte induktionshäll, för den vi har suger, och så nya kastruller och stekpannor, för de vi har fungerar inte med induktion.. Blev en sprits också, eller ett spritskit, för det suger att lägga glasyr på muffins utan sprits :)


Och så här såg hällen ut: 

Hämtade också ut mina HM grejer som hade kommit, och jag bara ÄLSKAR shortsen, så himla sköna och snygga :)

Tur att det blev ett par marinblå och ett par beigea, 99:- styck, rena rama fyndet :)     

Presentation

Omröstning

Har du testat någon Bärsele?
 Nej, men jag vill
 Ja, Babybjörns
 Ja, någon annan
 Nej och vill inte

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7 8 9 10 11 12 13
14 15
16
17
18
19 20
21 22 23 24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Me

                     

   

 

       

 

   


Ovido - Quiz & Flashcards