Lovisa - This is my life!

Alla inlägg under oktober 2012

Av Lovisa - 11 oktober 2012 12:18

Började morgonen med att mamma kom hit efter ett möte och åt frulle/brunch.. Nybakade frallor, riktigt goda var dem. Sen satt hon kvar och jobbade här en stund. Då ringde farmor och ville ha med mig ut på en prommis, och det är ju perfa, så halv 2 vlir det prommis. Kanske kan passa på att köpa med mig någon lunch hem då på en gång, blev ju lite si och så med det när vi  åt frallor så sent.


Sen ikväll blir det mys och middag hos Anna&Filip, vi har inte varit där  och invigt köket än, men det ska det rådas bot på idag..


Ska nog lägga mig och läsa en stund nu, för sov dåligt inatt.. först kunde jag inte somna och sen vaknade jag hela tiden och gick ändå upp vid 8.. Drömde att bebis föddes med kejsarsnitt, märks det att jag inte har mycket annat i huvudet just nu..

Av Lovisa - 10 oktober 2012 19:48

   

Jag HOPPAS att det är sista magbilderna i alla fall. Kooooom uuuuuut



Av Lovisa - 10 oktober 2012 17:32



Nu har vi monterat babyskyddet. Airbagen på passagerarsidan är avstängd så att bebis kan åka säkert hem från BB.  


Så här fint blev det. Vet inte om jag tycker det är helt OK att jag är förpassad till baksätet själv bara..  

Av Lovisa - 10 oktober 2012 10:55



Vill börja använda nu!! Kom ut bebis!


   

Av Lovisa - 10 oktober 2012 10:29

Magen har varit igång hela morgonen, sakta men säkert närmar det sig. 4 dagar kvar till beräknat datum, men sista datumet är ju 29 oktober, så max 19 dagar kvar, men blir det så länge kommer jag krypa ur skinnet innan! Har en app på telefonen och den säger att 98,6% av graviditeten har passerat!! Det är inte mycket kvar.. IIIIIIH


Kollar på senaste avsnittet av Glee nu, eller det kanske har kommit fler nu, men längtar alla fall efter fler. Gillar inte riktigt att de är splittrade nu, men skön serie alla fall..


När man är hemma, så blir liksom dagen inrutad efter serier, men det går inte många bra på TV just nu. Men ikväll är det alla fall Grey's Anatomy igen.. Looove it!



Av Lovisa - 9 oktober 2012 12:48

Kom precis hem från lunch med pappisen. McDonald's blev det idag, jag var riktigt sugen!! Nuggets, pommes, cola, beasås och mcfeast sås :) YUMMIE!


Sen hade jag tänkt ta en prommis hem, men det började regna så pappa skjutsade hem mig. Får se till att ta mig ut om en stund när det slutat. Men nu var det riktigt grått, så vi får se.. jag får väl vanka av och an här hemma i vardagsrummet då.. Men är ju sugen på att gå och köpa glass, eller nåt fika. Har bullar i frysen, men bor ju nära café linné och de har ju superbullar :)

Av Lovisa - 9 oktober 2012 08:12

Magen har varit lugn inatt :( jag vill ju att det ska ta fart ordentligt nu! Får väl ge mig ut på nån vansinnespromenad eller nåt på en ca 4mil, det kanske skulle göra susen!!

Kom ut nu pluttis!

Av Lovisa - 8 oktober 2012 18:20

Har haft sammandragningar hela dagen, mer eller mindre och till och från. Var tvungen att vila på en bänk en rejäl stund när jag var påväg hem från affären.

Kan det vara så att bebis är på väg?
Hoppas hoppas hoppas!!

Presentation

Omröstning

Har du testat någon Bärsele?
 Nej, men jag vill
 Ja, Babybjörns
 Ja, någon annan
 Nej och vill inte

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16
17
18
19
20 21
22 23 24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Oktober 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Me

                     

   

 

       

 

   


Ovido - Quiz & Flashcards