Lovisa - This is my life!

Alla inlägg den 4 januari 2014

Av Lovisa - 4 januari 2014 20:30


Det var denna jag menade att vi skulle ha i sovrummet

 


Men gillar dessa också :

     

Så svårt att välja, gillar lite Ralph Lauren stilen, utan att det blir vräkigt och överdrivet. Mjuka neutrala färger med en twist.

Vilken gillar ni bäst?



Av Lovisa - 4 januari 2014 20:22

Hittade några fina tapeter idag, men fastnade för en som jag redan sett ut på nätet. Denna från Midbec- Keek-a-boo. Älskar den, kommer passa perfa i Franks rum  


Gillade denna också, är lite sugen på att ha den i vårat rum! Måste bara övertala Henke  


Denna fanns i endast blått/grått/vitt (utan det röda) och det kanske skulle passa bättre med LIIIITE neutralare i ett vuxensovrum. Men det här med tapeter är himla svårt alltså. Helst skulle jag vilja ha en tapet som är bredrandig på "fel ledd", alltså¨ränderna är horisontella från vänster till höger (eller höger till vänster) Typ bara 5-6 ränder i beigea och turkosa och vita färger. Hmm.. den övertalningen kan bli svår! 

Av Lovisa - 4 januari 2014 19:24

Har familjen här på middag.
Förrätt: löksoppa med bruschetta till
Varmrätt: pasta med salcicca, chili, tomat, basilika och champinjoner.
Efterrätt: marrängswiss

Nu: alla är svinmätta och degar i soffan, och jag glömde helt ta kort på allt, men allt var gott kan jag lova!

Blev en omgång spel också, men aldrig kul att spela med pappa som kan ALLT!

Av Lovisa - 4 januari 2014 11:09


Satta Frank på pottan imorse. Kisskisskiss i pottan, Frank. Vill du kissa i pottan?

Ungen satt i säkert 5 minuter, rekord för stillasittande hos Frank. Men NOPE inget kiss. Lyfte bort honom från pottan, för då skulle det bli en dusch istället. Och DÅ: Kiss på halva badrumsgolvet. MÄNGDER! Och sen direkt efter, en unge som halkar i kisset. God morgon sa jag och åkte till jobbet. 

Av Lovisa - 4 januari 2014 09:00

   


Inte exakt såna här men ni förstår principen!

Presentation

Omröstning

Har du testat någon Bärsele?
 Nej, men jag vill
 Ja, Babybjörns
 Ja, någon annan
 Nej och vill inte

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14
15
16
17
18
19
20 21 22
23
24
25
26
27 28 29 30 31
<<< Januari 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Me

                     

   

 

       

 

   


Ovido - Quiz & Flashcards