Lovisa - This is my life!

Alla inlägg den 28 januari 2014

Av Lovisa - 28 januari 2014 18:44

Jag och Frank slängde ihop en kaka medans morfar och Ludde meckade. Nu står den på köksbänken och väntar på att bli uppäten!

Luktar sådär amazing som bara hederlig sockerkaka kan!

Nu väntar vi bara på mormor och leker lite under tiden!

Av Lovisa - 28 januari 2014 16:13

Dagens sämsta:

Lämna på dagis - väldigt ledsen kille, inte alls roligt i mammahjärtat!


Dagens bästa:

HÄMTA PÅ DAGIS! Allt hade gått bra idag, superglad kille hela dagen, ätit bra och somnat själv utan kamp på vilan. Seeeeger!


Ikväll blir det middag hos morfar och Ludde kommer också. Dags att åka dit snart. Imorrn är det jobb på McD igen och vi sover hos mormor och morfar ikväll för jag börjar redan 7, så mormor ska lämna på dagis lite senare. Dagis öppnar halv 7, och då hinner jag inte till 7. INTE FÖR ATT JAG SKULLE VILJA LÄMNA HALV 7, heller. Tröttmössan här hemma sover gärna till 9 om han får.


Frank har börjat sova lite skruttigt igen. Ska gärna ligga i våran säng efter halva natten och på fel ledd med tårna i Henkes näsa och huvudet på hela min huvudkudde. Så där kul

Presentation

Omröstning

Har du testat någon Bärsele?
 Nej, men jag vill
 Ja, Babybjörns
 Ja, någon annan
 Nej och vill inte

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14
15
16
17
18
19
20 21 22
23
24
25
26
27 28 29 30 31
<<< Januari 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Me

                     

   

 

       

 

   


Ovido - Quiz & Flashcards