Lovisa - This is my life!

Alla inlägg den 10 januari 2014

Av Lovisa - 10 januari 2014 22:27

Bjöds på middag hos Anna och Filip. Sveriges vanligaste fredagsmiddag? Tacos! Så himla gott, länge sen vi åt det. Jag och Henke hade en period när vi åt det varenda fredag, när vi bodde i Stockholm på Gärdet. Sen hade vi en period när jag var gravid, då avskydde jag tacos. Gick inte alls, fy sjutton vad jag tyckte det var äckligt, vidrigt.

Men idag var det smaskens! Fick mysa lite med Ellen också! Gosunge!

Jag och Ellen kör en selfie. Haha..

Frank lekte med alla Ellens leksaker. Samtidigt. Duplo, mjukisar, leksaker som lät. Ellen var i sjunde himlen för det var så mycket att kolla på. Ellen börjar tycka Frank är rolig nu. Kryper efter honom som en svans.

Nu ska vi krypa ner i sängen och hoppas att prinsen sover till 9! Minst :)

Av Lovisa - 10 januari 2014 09:39

3 nätter irad har jag fått sova hela nätterna. Inte hänt sedan början på december innan olyckan. Man blir en helt annan människa. 21 somnade han igår kväll, vaknade 7 och fick välling och sen väckte jag honom nyss. Och 2 nätter innan det var lika. Äntligen har det vänt. Inte kul att sova med en igel på sig varje natt. 


Tror att det kanske inte kliar lika mycket nu längre och då blir det väl förstås lättare att sova!

Presentation

Omröstning

Har du testat någon Bärsele?
 Nej, men jag vill
 Ja, Babybjörns
 Ja, någon annan
 Nej och vill inte

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14
15
16
17
18
19
20 21 22
23
24
25
26
27 28 29 30 31
<<< Januari 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Me

                     

   

 

       

 

   


Ovido - Quiz & Flashcards