Lovisa - This is my life!

Alla inlägg den 9 januari 2014

Av Lovisa - 9 januari 2014 23:52

Utom jag... Som funderar på vilken vagn vi ska ha till Frank! Nödvändigt mitt i natten? -ja!

Köper nog vagn i USA, billigare, typ 40% billigare! Sjukt!

Lutar åt någon av dessa

Av Lovisa - 9 januari 2014 20:43

Busungen kan allt han vill

Av Lovisa - 9 januari 2014 20:15

Började jobba 9 imorse. Henke var hemma med Frank idag, så jag kunde jobba något av mina alla inbokade pass de närmsta veckorna.. Blev ju lite sisådär med det eftersom inskolningen blev avbruten. Jobbade till 15 och sen bar det av hemmåt för att jobba lite mer. Lönerna är gjorda och nu ska Frank sova så vi kanske kan få umgås någon minut idag jag och Henke!


Imorgon blir det återbesök och kolla brännskadan och infektionen! Jag tycker det ser mycket bättre ut, men han har fått lite röda fläckar nu över hela kroppen också.. kanske bara nåt han ätit... hoppas på det, och inget mer krångel nu. Han måste vara läkt och fin när vi åker till USA, då ska det badas!! Om det nu blir nåt bad, det skulle visst vara 21 minusgrader i florida här om dagen!! VA??? Vi har varit där över jul och nyår ett par gånger andra år och det har alltid varit som svensksommar eller MYCKET BÄTTRE! Så håller tummarna!


Efter återbesök blir det fika/lunch med Anna innan hon drar iväg på mer jobb och kvällen ska spenderas hos Lennartsson/Wickström med tacomys :) En fredag att se fram emot alltså!


Just det, Frank har lärt sig nåt nytt idag.. Att öppna kylen! Inte så där super bra! Ska försöka fånga på bild :)

Av Lovisa - 9 januari 2014 07:30


Tänk när han var så här liten. Man behövde inte direkt jaga honom.


Minns sommaren som en enda solig dag. Med flera bad i sjön och båtåkande med Franks morfar. Mysstunder hos min farmor och farfar som hälsades på under nästan varje prommenad. Jag hoppas på att kunna vara ganska mycket föräldraledig i sommar såbvi kan köra favorit i repris. Gärna på vädret också! 
 

Presentation

Omröstning

Har du testat någon Bärsele?
 Nej, men jag vill
 Ja, Babybjörns
 Ja, någon annan
 Nej och vill inte

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14
15
16
17
18
19
20 21 22
23
24
25
26
27 28 29 30 31
<<< Januari 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Me

                     

   

 

       

 

   


Ovido - Quiz & Flashcards