Lovisa - This is my life!

Alla inlägg under mars 2011

Av Lovisa - 17 mars 2011 21:15

Blev precis bjuden hem till Anna på lite mys och spelkväll imorrn, ska bli kul :) Ska ta med en liten present till Anna Panna som har fyllt år också :)


Jag och Henke har precis kollat på Dumma Mig, IGEN. Men jag skrattade nästan lika mycket den här gången!


I går var det ju förresten premiär för Grey's Anatomy, som jag har väntat!!! Kanon bra avsnitt! Serien som började precis efter verkade också kanon, men jag orkade inte se hela, vi siktar på reprisen på söndag!

Av Lovisa - 15 mars 2011 10:00

Åt canneloni igår, det är nog min favoriträtt för tillfället!! Med ricotta, cremefraiche och parmesan, det bästa är att jag får äta det ikväll med..

Av Lovisa - 14 mars 2011 21:00

Gud vad jag skrattar när jag ser det programmet, det är precis slut nu, och jag har suttit och vridit mig av skratt i soffan :) Henke gömmer sig i gästrummet, framför datorn, han hatar Familjen Annorlunda..


Man kanske skulle skaffa 10 barn?


Haha neeej, nu ska jag se på "En unge i minuten" och bli avskräckt!

Av Lovisa - 14 mars 2011 10:00

Grattis på födelsedagen, visst var det 62? ;)

Av Lovisa - 14 mars 2011 08:00

Idag fyller världens bästa tjej 24år! Massa grattis till dig!  

Av Lovisa - 13 mars 2011 19:36

Nu håller Henke på att intstallera sin nya leksak.. Boxee box - en mediaserver..  

Av Lovisa - 13 mars 2011 18:24

Har precis käkat min berömda fläskfilégryta   , gissar att vi var hungriga för vi hade ätit klart på typ 5 minuter. Men gott var det, och 2 matlådor blev det!


Planerar att kolla på mer film ikväll och ha det lite mysigt, och njuta av ledigheten, det lilla som är kvar!


Förresten så invigde jag min nya kavaj idag! Skitsnygg! Hade bara den som jacka, men en ¨långärmad t-shirt och jeans och sneakers.. Riktigt vårig var jag, men kallt var det :)

Av Lovisa - 13 mars 2011 17:09

Köpte hyllplan som ska fungera som bokhylla, på tiden verkligen!!

Köpte också en "skohylla" att hänga i garderoben.. Rensade ur den imorse, så nu finns det plats för kläderna, och nu med hyllan, så nu finns det även plats för skorna :)

     

Presentation

Omröstning

Har du testat någon Bärsele?
 Nej, men jag vill
 Ja, Babybjörns
 Ja, någon annan
 Nej och vill inte

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7 8 9 10 11 12 13
14 15
16
17
18
19 20
21 22 23 24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Me

                     

   

 

       

 

   


Ovido - Quiz & Flashcards