Lovisa - This is my life!

Alla inlägg under september 2012

Av Lovisa - 9 september 2012 18:48

Framkallat lite bröllopsbilder :) så här blev det!

Av Lovisa - 9 september 2012 14:09

I fredags efter jobbet åkte vi till annas stuga i lövåsen i Dalarna. Kom dit strax efter 21 och då blev det lite tapas-mat lite soffhäng och sen tack och godnatt!!

Vaknade halv 7 i lördags och förundrades över att jag inte vaknat för toabesök under natten!! Rekord. Somnade sen om till 8 och då blev det frulle. Äggröra, bacon, färskt bröd, fil , youghurt mm. Massa gott, och jag åt för typ 4 istället för 2. Resten av dagen bjöd på grillning, prommis, svampplock och tv. Allt i mycket trevligt sällskap!

Imorse efter frulle åkte vi mot Stockholm for att hälsa på Gerd, henkes farmor. Nu rullar vi snart in i Uppsala och ska ta oss en lugn kväll!

Av Lovisa - 7 september 2012 17:40

Fredag igen då. Mycket skönt. Började dagen med ett läkarbesök som resulterade i sjukskrivning 50% resten av graviditeten. Börjar bli tungt nu, och dessutom vill vi ju inte att plutten ska komma för tidigt.


Ikväll åker vi till Annnas stuga och hänger där i helgen, ska bli skönt att komma bort och bara vara, blir så lätt att man städar lite här och där (och ja, visst behövs det, men skönt att vara ledig ibland )


Har hittat blogg appen också.. Mycket skönt att kunna blogga från mobilen :)

Av Lovisa - 6 september 2012 16:50

Ikväll blir det middag hos päronen för Henke är borta. Inte mysigt att äta och laga mat själv tycker jag!!

Ska till läkarn imorgon bitti, får se vad hon säger om magen och jobb, det börjar bli tungt nu!

Av Lovisa - 5 september 2012 18:38

Gjorde en fräsch smootie av yoghurt, hallon, banan och apelsinjuice till mellan-middag. Blir varma mackor när Henke kommer hem från Luleå vid halv 9. Nu ryggläge i soffan och gluttar på tv.

Av Lovisa - 5 september 2012 18:35

Så här såg min ut.. Lite svårt att ta kort på sig själv dock :)

Av Lovisa - 5 september 2012 07:00

Köpte en sån här häromdagen, en hairdonut. Försökte mig på den imorse, och det blev rätt bra, speciellt med tanke på att jag inte har så långt hår.

Planen var ju att det skulle bli såhär:
    

Men min är lite rufsigare, och så har jag ju inte sååååå mycket hår :)



Idag var första gången på länge som jag vaknade utan ont i ryggen, tack massagen!! Dessutom bara 2 kisspauser i natt, halv 1 och 05. Underbart. Känner mig riktigt utsövd.


Nu rullar jag mot jobbet :)

Av Lovisa - 4 september 2012 18:53

Presentation

Omröstning

Har du testat någon Bärsele?
 Nej, men jag vill
 Ja, Babybjörns
 Ja, någon annan
 Nej och vill inte

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4 5 6 7
8
9
10
11
12
13
14 15 16
17 18 19 20
21
22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< September 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Me

                     

   

 

       

 

   


Ovido - Quiz & Flashcards