Lovisa - This is my life!

Alla inlägg under januari 2014

Av Lovisa - 14 januari 2014 21:55

Imorgon är det henkes tur att skola in. Jag ska jobba! Woho, ska bli kul! 9-16 står på schemat så åker hemifrån kvart över 8.

Får se om F kan gå imorrn, lite hängig nu på kvällen, men förhoppningsvis bara trött!

Av Lovisa - 14 januari 2014 21:53

Fick lämna Frank en stund på eftermiddagen. Lite ledsen när jag gick, men när jag väl kom tillbaka så satt han i fröken bellas knä och lyssnade på musik och märkte inte ens att jag kom!

Mellistime- kaviarmacka var mums!

Av Lovisa - 13 januari 2014 17:39

          


Har hyrt hus i USA istället för att bo på hotell. Skönt med riktigt kök och tvättmöjligheter när vi ska vara där så länge. Ovan är några bilder på huset. Som vi längtar!



Av Lovisa - 12 januari 2014 21:37

Fick Finbesök på eftermiddagen av Anna och Ellen. Våfflor, pulkaåkning och lek stod på schemat!

2 små söta snögubbar som hade svårt att ta sig fram.

Imorgon är det daga för förskola igen, håller tummarna för att det ska gå lika bra som sist! 9 ska vi börja och vara kvar till mellis 14.30 :)

Av Lovisa - 11 januari 2014 23:51

Inte långt kvar nu. 7 veckor och 1 dag, haha. Har räknat ner lääänge nu. Vill ha lite sol och värme, även om det var mysigt med snö idag!!

Av Lovisa - 11 januari 2014 19:45

Mycket bus när Ludde är här. Frank fick tag i Luddes mobil och vill inte ge tillbaka den. Han hämtade alla möjliga leksaker till Ludde istället, men mobilen skulle han inte släppa <3

Av Lovisa - 11 januari 2014 19:09

 

Av Lovisa - 11 januari 2014 18:56

Blev lyxfrulle idag. Jag och Frank gick upp och gjorde våfflor till hela familjen. Så himla gott. Frank älskar våfflor. Han fick kesella på sin våffla, Henke och jag åt med sylt och glass. MUMS!

         


Efter vår tupplur så tog vi fram pulkan, en väldigt skeptisk Frank som tyckte att det var mest läskigt med lite kul.


 


Gick in när det började skymma och då kom Lillebror Ludvig på middag. Det bjöds på helgrillad fläskfilé, hasselbackspotatis och hemmagjord bea! Duktiga Henke lyckades på första försöket. Om den blev god? Jajjamän, skojja INTE!




Presentation

Omröstning

Har du testat någon Bärsele?
 Nej, men jag vill
 Ja, Babybjörns
 Ja, någon annan
 Nej och vill inte

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14
15
16
17
18
19
20 21 22
23
24
25
26
27 28 29 30 31
<<< Januari 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Me

                     

   

 

       

 

   


Ovido - Quiz & Flashcards